Pristatymas

PREKIŲ PRISTATYMAS

Nemokamas prekių pristatymas užsakymams nuo 50 Eur. Pristatymo laikas 1-3 d.d. Prekes į namus, siuntų taškus ir paštomatus pristatome visoje Lietuvoje. Prekes taip pat galima atsiimti (paslauga laikinai sustabdyta dėl karantino) Topis parduotuvėse Šiauliuose ir Panevėžyje. Pristatymas į Kuršių Neriją ir užsienio šalis derinamas iš anksto, prašome susisiekti telefonu arba el.paštu.

Pristatymo būdą pasirinksite suformavę pirkinių krepšelį.

Pristatymo būdai:

Pristatymas į namus per DPD kurjerį

  • Paslauga teikiama nuo 8.00 iki 18.00 val.
  • Paslaugos kaina 3 Eur.
  • Prieš atvykdamas kurjeris informuoja apie pristatymo laiką.
  • Prekes gali atsiimti asmuo kurio vardu pateiktas užsakymas. Kurjeriui būtina parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir pasirašyti.
  • Pasirinkus apmokėjimą už prekes kurjeriui grynaisiais pinigais arba banko kortele maksimali suma yra 500 €.
  • Jei žinote, kad siuntos negalėsite atsiimti iš kurjerio, ją galima nukreipti į DPD Pickup terminalą, tai reikia padaryti iš vakaro per nuorodą kurią gausite SMS žinute apie planuojamą pristatymą.
  • DPD siuntų pristatymo eigą stebėkite čia

Pristatymas į DPD siuntų taškus

  • Siuntinį galite atsiimti bet kuriuo paros metu.

Svarbi informacija apie DPD pristatymą karantino metu:

Užsisakant prekes per kurjerį būtina laikytis atitinkamų saugumo rekomendacijų: 

  • Atsiimdami siuntą išeikite į lauką arba pasitikite kurjerį kaip įmanoma arčiau lauko durų – tokiu būdu kurjeris neapsilankys patalpose.
  • Pristatymo metu, atsiskaitykite už prekes bekontakte banko kortele arba internetinėje parduotuvėje iš anksto. Atsiskaitymo grynaisiais pinigais paslauga nuo kovo 17 d. yra laikinai stabdoma, todėl nuo šios dienos kurjeriai grynųjų pinigų nebepriims.
  • Neimkite siuntos iš kurjerio rankų, o paprašykite pakuotę padėti ant grindų ar ant stalo.
  • Jeigu iškvietėte kurjerį paimti siuntų, sudėkite jas kuo arčiau lauko durų, kad kurjeris pakuotes galėtų paimti neturėdamas tiesioginio kontakto su Jumis ir kuo mažiau laiko praleistų patalpose. Jeigu norite visiškai išvengti kontakto su kurjeriu, siuntas siųskite per Jums patogiausią DPD Pickup savitarnos terminalą. Pakuotė lygiai taip pat sklandžiai pasieks savo adresatą, o Jūs dar labiau sumažinsite tiesioginio kontakto kiekį.
  • Siekdami išvengti tiesioginio kontakto su kurjeriu, siuntas, atitinkančias paštomato svorio ir dydžio išmatavimus, galite nukreipti į DPD Pickup savitarnos terminalą. Dieną prieš pakuotės pristatymą Jūs gausite SMS žinutę su nuoroda. Ją paspaudę, galėsite nesudėtingai nukreipti savo siuntą.
  • Jei laukiate siuntos ir jaučiate gripo ar kitus peršalimo simptomus, nukreipkite ją į DPD Pickup savitarnos terminalą arba kitu adresu, kad ją priimtų simptomų neturintis asmuo.
  • Kruopščiai nusiplaukite arba dezinfekuokite rankas prieš ir po siuntos gavimo.

Naudojantis savitarnos terminalu būtina vadovautis atitinkamomis saugumo rekomendacijomis: 

  • Prieš atsiimdami siuntą, esant galimybei, nusiplaukite arba dezinfekuokite rankas. Privalome kaip galėdami stengtis apsaugoti vieni kitus.
  • Nors mūsų kurjeris dirba su pirštinėmis, o paštomatų ekranas ir kiti pagrindiniai jo paviršiai yra dezinfekuojami kelis kartus per dieną, tačiau prisiminkite, kad siuntą šiandien atsiėmė ir daugiau žmonių, todėl pasinaudoję savitarnos terminalu kruopščiai nusiplaukite arba dezinfekuokite rankas.

Pristatymas į namus per OMNIVA kurjerį

  • Paslauga teikiama nuo 8.00 iki 18.00 val.
  • Paslaugos kaina 3 Eur.
  • Prieš atvykdamas kurjeris informuoja apie pristatymo laiką.
  • Prekes gali atsiimti asmuo kurio vardu pateiktas užsakymas. Kurjeriui būtina parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą ir pasirašyti.
  • Pasirinkus apmokėjimą už prekes kurjeriui grynaisiais pinigais arba banko kortele maksimali suma yra 500 €.
  • OMNIVA siuntų pristatymo eigą stebėkite čia

Pristatymas į OMNIVA paštomatą

  • Apie siuntos pristatymą į paštomatą pirkėjas informuojamas SMS žinute. Siuntinį atsiimsite terminalo ekrane įvedę trumpąja žinute gautą PIN kodą.
  • Paslaugos kaina 2 Eur.
  • Siuntinį galite atsiimti bet kuriuo paros metu.
  • Siuntiniai paštomate saugomi 7 dienas.
  • Už prekes galite sumokėti atsiimant siuntinį.
  • OMNIVA paštomatų sąrašas
  • OMNIVA siuntų pristatymo eigą stebėkite čia

Svarbi informacija apie Omniva pristatymą karantino metu:

Karantino sąlygomis ir siekiant išlaikyti nuolatinį siuntų pristatymą koreguojame siuntų pristatymo tvarką:

  • Nuo kovo 16 d. visos privatiems gavėjams skirtos el. parduotuvių siuntos su kurjeriniu pristatymu automatiškai peradresuojamos į artimiausią laisvą paštomatą iš anksto neperspėjus. Primename, kad prekių pristatymas į paštomatus lieka vienu saugiausių būdų, nes jis leidžia išvengti tiesioginio kontakto. Didžioji dalis mūsų paštomatų įrengti atvirose vietose, lauke, mokėjimas už paslaugas vykdomas bekontakčiu atsiskaitymo būdu, o tai taip pat sumažina riziką.
  • Siekiant išvengti bet kokio tiesioginio kontakto, rekomenduojame už siuntas apmokėti iš anksto pirkimo metu.  
  • Kviečiame siuntas iš paštomato atsiimti kaip įmanoma skubiau – taip galėsime užtikrinti, kad kuo didesnis ratas žmonių Llietuvoje turėtų galimybę gauti prekes į mūsų paštomatus.
  • Dėl didelio užklausų kiekio mūsų klientų aptarnavimo centras į jas atsakys per 2 d. d. 

Pristatymas į LP EXPRESS paštomatą

  • Apie siuntos pristatymą į paštomatą pirkėjas informuojamas SMS žinute. Siuntinį atsiimsite terminalo ekrane įvedę trumpąja žinute gautą PIN kodą.
  • Paslaugos kaina 2 Eur.
  • Už prekes galite sumokėti atsiimant siuntinį.
  • Siuntinį galite atsiimti bet kuriuo paros metu.
  • Siuntiniai paštomate saugomi 7 dienas.
  • LP EXPRESS paštomatų sąrašas
  • LP EXPRESS siuntų pristatymo eigą stebėkite čia

Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių

Prekes siunčiame registruota pirmenybine siunta. Pašto skyrių galėsite pasirinkti iš sąrašo, po to kai suformuosite prekių krepšelį. Siuntos pristatymo eigą galėsite stebėti Lietuvos pašto svetainėje įvedus el.paštu gautą siuntos numerį, atsiimti - kai gausite pranešimo lapelį į pašto dėžutę arba SMS žinutę.

Svarbi informacija apie LP EXPRESS ir Lietuvos pašto pristatymą karantino metu:

Siekdamas minimizuoti rizikas savo klientams ir prisiimdamas atsakomybę už savo darbuotojų sveikatą, kovo 16 d. – 30 d. Lietuvos paštas taikys tam tikrus veiklos apribojimus, dėl kurių tikisi Jūsų supratimo.

  • LP EXPRESS terminalai. Siuntas ir toliau bus galima siųsti ir gauti naudojantis LP EXPRESS terminalais. Esant galimybei į terminalus bus nukreipiamos ir registruotos pašto siuntos, netelpančios į pašto dėžutes. Rekomenduojame karantino laikotarpiu rinktis šį būdą – siuntas išsiųsite ir atsiimsite be papildomo kontakto su žmonėmis, taip apsaugosite save ir siuntos gavėją. LP EXPRESS siuntos bei terminalai veikia 24/7 ir yra reguliariai dezinfekuojami.
  • LP EXPRESS kurjeriai. Paslaugos kaina 3 Eur. Kurjeriai siuntas pristatys tik „iki slenksčio“, t. y. kurjeriai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje. Informuojame, kad siuntos su išperkamuoju mokesčiu (COD) galės būti apmokamos tik banko kortele – kurjeriai grynųjų pinigų nepriims.
  • PAŠTO SKYRIAI. Pašto skyriuose mažinama paslaugų apimtis t. y. verslo klientams bus teikiamos tik būtinosios paslaugos: siuntų ir laiškų priėmimas bei išdavimas. 
  • LAIŠKININKŲ TEIKIAMOS PAŠTO PASLAUGOS. Šiuo laikotarpiu verslo klientų siuntų paėmimą laiškininkas turi atlikti be kontakto su klientu, t. y. verslo klientus raginame savo siuntas palikti pašto siuntų dėžėje arba prie durų su laiškininku sutartoje vietoje (jei verslo klientas pašto siuntų dėžės neturi), kad laiškininkui nereikėtų eiti į patalpą. Klientams tiesiogiai (į rankas) bus pristatomos tik siuntos su procesiniais dokumentais, juos įteikiant „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų biuro patalpų viduje. Į gaunamųjų laiškų dėžutes telpanti prenumerata, paprastosios ir registruotos siuntos, neadresuotoji reklama, reklaminės pašto siuntos bus įmetamos į jas, neidentifikuojant klientų (nebus gavėjo parašo bei informacijos, kam įteikėme siuntą). Į gaunamųjų laiškų dėžutę netelpančios siuntos klientams į namus nebus pristatomos – jos bus išduodamos pašte arba, esant galimybei, pristatomos į LP EXPRESS terminalus, apie tai informuojant gavėją SMS žinute arba pranešimu.

PRAŠOME:

  • Pagal galimybes atidėti bet kokį vizitą į pašto skyrius.
  • Pašto skyriuose laikytis pašto darbuotojų nurodymų.
     

Svarbu!

Gavus siuntinį patikrinkite prekių būklę. Jei pažeista pakuotė ir prekė sugadinta, turite teisę prekės nepriimti. Apie tai informuokite mus ir siuntą gabenusią įmonę.

Prekių pristatymas gali vėluoti šventiniu laikotarpiu dėl padidėjusio siuntų kiekio arba dėl kartais pasitaikančių logistikos klaidų.

Nemokamas prekių atsiėmimas mūsų parduotuvėse

Jūsų užsakytos prekės gali būti pristatytos į pasirinktą „Topis“ parduotuvę Šiauliuose ir Panevėžyje. Kai užsakymas bus paruoštas atsiimti, jums pranešime el. paštu arba SMS žinute.

Jei norite sužinoti daugiau apie pristatymo sąlygas, prašome susisiekti telefonu arba el.paštu.

Šiauliai

Tilžės g. 225, tel. 8620 35335

Darbo laikas:  I-VII 10.00-19.00

Pramonės g. 6, tel. 8620 35335

Darbo laikas:  I-VII 10.00-19.00

Panevėžys

Savitiškio g. 61, tel. 8683 35335

Darbo laikas:  I-VII 10.00-19.00

Klaipėdos g. 143a, tel. 8683 35335

Darbo laikas:  I-VII 10.00-19.00

 

 

 

 

 

Rašyk
Skambink